Wednesday, March 18, 2015

Dear Mandy

Een verrassing is dit blokje niet meer voor je, want je zat er met je neus bovenop toen ik dit blokje afgelopen zaterdag bij jou aan tafel maakte. De stippen stof is een echt Mandy-lapje en het vogeltje kwam vers uit jouw voorraad mijn blokje in gevlogen. Heel genereus zette je jouw voorraad met rozen en roden naast mij op tafel om alvast wat punten te snijden voor de rand van mijn Dear Friends.
Dank je wel, dat is altijd een feest om dat te mogen doen. Even de lapjes van een ander aaien en van genieten.

Je ziet altijd de kans om mij flink aan het werk te zetten. Zo haalde ik zaterdag meteen een project uit de kast wat best wat aandacht kon gebruiken en heb ik daar nu alweer heel wat werk voor verzet.
Je bent ook diegene die dat 'boekje' bijhoudt voor ons als vriendinnen. Jij weet soms beter dan ik zelf welke projecten er nog in de kast liggen (niet af dus) en hoe de status van deze projecten is.
Wat dat betreft ben je een goede stimulator en een goed voorbeeld voor het doorzetten van projecten.
Afmaken van tops is voor jou nooit een probleem...

Door de jaren heen hebben we al heel wat levenservaringen uitgewisseld tijdens het zetten van heel wat steekjes. Ik hoop dat we dit nog lang vol mogen houden (dan komen mijn quilts vast nog wel eens af!)

Liefs,
Françoise

1 comment:

  1. Hoi hoi Françoise,
    Leuk dat vogeltje midden in het blok. Helemaal super als een goede vriendin je ook nog kan bewegen om projecten af te maken. En wat de dear friens betreft hoop ik dat het een grote quilt gaat worden!
    Vriendelijke groet, Anita

    ReplyDelete