Wednesday, February 2, 2011

Tweet, tweet or twitter?

 The new Homespun arrived last week and there was a nice birdpattern inside... I am interested in birds...never had this before, but I got and iPodtouch and dwonloaded...angry birds....that costs a lot of time and now I see birds everywhere.....
A friend started with a twitteraccount so I had to sign up there as well and send my first tweet....
Speaking of birds...that was the right time to do this.
Interested: follow me on @francoisemaarse
De nieuwe Homespun kwam vorige week binnen en had een leuke vogel als patroon. Deze heb ik even gemaakt als reactie op mijn ijver op mijn iPodtouch met de Angry Birds. Erg verslavend....
Ik zie nu overal vogeltjes....een vriendin is begonnen met twitteren, dat wil ik wel volgen, dus ook een account aangemaakt en dan ook maar een berichtje de lucht in gestuurd. Je kunt het volgen op @francoisemaarse

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment