Thursday, January 28, 2010

Spring Surprise Swap

I just signed up for another swap. Off course, I have a little time leftover to do it, but I could not resist this Dutch swap. Click on the button to visit their weblog.
At this moment I am absolutely in a quilt flow. I have to finish my Valentine before the end of the month and I am also busy with a little doll quilt. It is so cute. I want to make special giftboxes with the pattern and fabrics...and we have a show at Rijswijk in two weeks...so there is a lot of work to do.

Ik heb me net aangemeld voor een nieuwe 'ruil'. Een voorjaars verrassing. Het leukste is toch eigenlijk dat je iemand post stuurt, leuk verpakt is een vereiste. Maar ook dat je leuke post terug krijgt van iemand ergens in de wereld. Deze ruil wordt door de dutchsisters georganiseerd. Hun weblogs zijn voor mij altijd zeer inspirerend.
Op dit moment ben ik in een heuse quiltflow. Ik moet mijn Valentijnsquilt afmaken voor het einde van de maand. Nog heel wat hartjes te quilten. En verder ben ik ook bezig met een schattig poppenquiltje. Hier ga ik speciale geschenkdozen van maken met patroon en stof....en we hebben de beurs in Rijswijk over twee weken, dus er is nog veel te doen.

No comments:

Post a Comment