Wednesday, October 11, 2017

Lekkere lapjes

De laatste trends op quiltstoffengebied ontgaan me enigszins.
Nog een kast vol om mee te werken, nog veel projecten om af te maken...een moeder die ook van haar stofjes af wil (kind, kom maar uitzoeken).
En geen tijd om te shoppen....
Maar vanavond dacht ik toch maar eens even te kijken wat er zo al te koop is.
Bij de producent Michael Miller kwam ik overheerlijke stoffen tegen uit de volgende serie:


Petit Fours

Tic-tac donuts

Sweet Cakes

Natuurlijk ook nog in andere kleurvariaties te verkrijgen:

Lekker...
Nu op de bank, ik ga een nieuwe serie bij Netflix opzoeken.
Heb The good wife nu helemaal gezien...
Iemand nog suggesties?

groet,
Françoise



3 comments:

  1. The crown? En als je van sci fi houdt Ascension! Heerlijke lapjes inderdaad

    ReplyDelete
  2. The Crown heb ik gezien, die andere ga ik eens kijken. Dank voor de tip.

    ReplyDelete