Monday, November 26, 2012

Weekagenda...en buikpijn...

Wat staat er deze week op het programma?

29 november: Het atelier is open van 10-17 uur
's avonds is er les 2 van de hexagonnen

De sinterklaasavond op 30 november gaat niet door, alle pieten hebben het te druk!

EXTRA:
Het atelier is zaterdag  1 december van 10-16 uur OPEN
En tevens is er dan een extra Quiltbee...
Heb je zin om zaterdag lekker te werken en anderen te ontmoeten?
Je bent van harte welkom, laat maar even weten via info@quilterij.nl of je komt.
Stoelen zijn er volop, ik ga ze dan vast klaar zetten.
Ik had me voorgenomen om eens niet weg te zijn, dus vandaar deze extra Quiltbee, lijkt me gezellig.

O ja en die buikpijn?
Je weet van die drie dozen. Maaike had vrijdag eindeloos gebeld met vervoersbedrijven....ingewikkeld. We namen gisteren een besluit voor een firma....Die namen dus de hele ochtend de telefoon niet op...dat schiet niet op dus. Toch maar weer naar één van de grote bedrijven gebeld...ik dus...want Maaike is aan het lesgeven.
Als het goed is wordt het voor 16.00 uur opgehaald, betalen we meteen en is het uiterlijk vrijdag bij de uitgever....
Het is echt een hoop gedoe, bij een volgend boek gaan we dat anders doen.
Dan 2 maanden voor de deadline klaar en per gewone post in kleine pakketjes verzenden. Klinkt iets makkelijker!

En mijn planning voor vandaag: POETSEN....

2 comments:

  1. Spannend hoor, die grote reis die je quilts voor de boeg hebben. Het gaat vast allemaal goed komen maar ik begrijp je angst. Je moet er niet aan denken..
    Ik ben zo benieuwd naar jullie boek! Wanneer komt het uit?

    Groetjes, Suzann

    ReplyDelete
  2. Spannend hoor, ik zou er ook wel een beetje buikpijn van hebben. Hoop dat je snel bericht krijgt dat ze veilig zijn aangekomen. Klinkt wel goed... een tweede boek! Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete