Tuesday, November 13, 2012

Weekagenda

Het atelier is donderdag open van 10-17 uur
Vrijdag en zaterdag ben ik te vinden met alle lapjes enzo op de handwerk en quiltdagen in Arnhem.
De Rijnhal is dan een mekka met garens en lapjes....
 
Zo moet ik zelf garen kopen voor een nieuwe breirol, de huidige is bijna af en op 1 december start er weer een adventsshawl van dezelfde ontwerpster als de eerste die ik nu gemaakt heb. Lijkt me leuk.
Kijken of ik het ook snap in het Duits en/of Engels, want deze keer nog geen vertaling van Annelein


Afgelopen weekend waren we in Diever hard aan het werk tijdens de workshop. Hierboven het resultaat van de cursisten. Een mooi midden geappliqueerd voor een nieuwe quilt in de serie My Secret Garden. Maaike en ik maakten ondertussen twee quilts af voor het boek. Echt de laatste loodjes.
Dit kwam ook nog uit de kofferbak...huisjes, huisjes en nog eens huisjes.

 
En dit moet in de kofferbak mee naar huis.
 
In Diever is ook een hele leuke winkel om even te snuffelen en wat te kopen. Het is mij nog maar een enkele keer gelukt om hier zonder aankoop naar buiten te gaan.
De winkel,In de Lindetuin, was al helemaal in Kerstsfeer. Er waren heel veel hartjes te vinden, die ik allemaal op de foto heb gezet. Dit komt later.
De kerstboom hierboven is ook erg leuk...die mag met M. mee naar huis.

En kijk deze Sint en Piet zijn in mijn tas beland, zo leuk.
We raken al helemaal in de stemming, Sinterklaasjournaal is begonnen, deze week nog even het Pietenluik in de schoorsteen controleren en toegankelijk maken voor Piet...
 
Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment