Friday, November 30, 2012

Breirol en leesvoer

Er zijn twee nieuwe tijdschriften binnen. Simply vintage no. 5 en Quilting Arts no. 60.
Totaal verschillend. De eerste staat bol van de kerstinspiratie. Nu ben ik niet zo bruin-vintage georiënteerd maar ik kan er echt van smullen. Er kwamen ook stofjes binnen die helemaal in deze sfeer passen. Nu eens niet knal, maar wel mooi om met felle kleuren te combineren.
Deze laat ik morgen zien...eerst even wat snijden.
 
Quilting Arts is van een heel andere orde. Screen-printing en dat soort zaken. Interessant, maar ik hou het toch bij de klassieke technieken.


Beide tijdschriften staan in de webwinkel. Snel bestellen en met iDEAL betalen dan heb je ze voor Sinterklaas in huis.
 
En ik ben er klaar voor: Waarvoor?
Voor het breien van de adventsshawl, ben heel benieuwd...
Mijn eerste rol is af, daar heb ik toch weer heel wat van geleerd. Oude kennis is weer opgeschud en voor een volgende keer...weet ik weer hoe het moet.

 Met initialen...patroon gevonden in een borduurtijdschrift van Libelle uit maart 1992
Pittig setje.
 
De laatste stand van de dozenreis: Gesignaleerd in Louisville, Kentucky. Ze vervolgen hun weg nog in de richting van Bothell, staat Washington. Ten noorden van Seatlle. Ze worden daar vandaag verwacht.
 
Morgen dus lapjes om van te smullen en meer over iets met hartjes....
 
Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Leuk die breirol met je initialen!!! Morgen eens goed bekijken.
    Groet Mandy

    ReplyDelete