Wednesday, May 9, 2012

Houses and more

35 roofs for my houses
35 dakjes voor mijn huisjes, later op de dag zijn daar nog wat ramen en deuren bij gelegd, maar ik kwam er niet aan toe om alle setjes af te maken....
Veel klanten willen toch even weten hoe het nu verder gaat en waar is dan dat atelier/woonhuis?

Goed, daarom nu even wat daarover:
Mijn woonhuis staat in Vught, dus niet zo ver van Den Bosch. Vanuit het centrum op 25 minuten fietsen...
Met het openbaar vervoer is ons adres het beste te bereiken met de bus vanaf het centraal station van Den Bosch. Overdag elk kwartier een bus en deze stopt bij mij op de hoek. We hebben wel een treinstation in Vught, maar daarvandaan is het gauw een half uur lopen...de bus is praktischer en sneller.
Met de auto is het adres, Brabantlaan 46, makkelijk bereikbaar vanaf de A2 (afrit 24) en vanuit Tilburg, afslag Vught-Zuid.
Uiteraard volgen uitgebreidde routebeschrijvingen nog, maar ik merk dat mensen het graag willen weten.
Parkeren kan voor de deur (zeker 's avonds en op zaterdag), overdag meestal wel een plekje om de hoek of op mijn oprit...niet zo heel groot hoor....)

Ik heb gemerkt dat mensen heel nieuwsgierig zijn naar mijn privé-redenen voor dit besluit: er wordt van alles bedacht, verzonnen, niet gedacht....goed gedacht en fout gedacht!
Ja, het is fijn dat ik op zaterdag vaker vrij ben (zoon van 5 is dan natuurlijk ook vrij, dus handig dat het synchroon loopt)
En nee, het is niet vanwege gezinsuitbreiding ( daar was ik zelf nog niet opgekomen....), het is maar dat je dit weet....

Ik hou jullie op de hoogte...en nu eens even verder met mijn huisjes, want nog niet alle daken hebben ook lucht en deuren klaarliggen voor de verdere bouw!

Tot gauw en veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment