Thursday, April 19, 2012

Nachtkastje

I got a lot of magazines about quilting (the Japanese ones) and a lot of Handwerken zonder grenzen, a dutch magazines about all textile crafts around the world, lace, knitting, quilting, crochet etc etc.
The dutch magazines will give me hours of reading and pleasure and new ideas!
You can loose yourself for hours with them (just like blog land etc)
But where to put them? I cleaned up my night stand and made a big tile. Pen and paper nearby to write down numbers and pages, some post-it memo's and some pieces of my grandmothers tea set. The other parts are in a box under my bed, I have to find a place for them....

I cann't wait to go to bed and read....

Heel veel tijdschriften gekregen....waaronder Handwerken zonder grenzen. Veel jaargangen en waar laat je die? Ik wil ze lekker kunnen doorbladeren, ideeën uithalen....
Dus nu liggen ze in een hele hoge stapel op mijn nachtkastje. Dat heb ik eerst dus maar eens uitgemest: alle oude bladen, kranten en boekjes weer naar de goede plaats verhuisd en nu ruimte voor nieuw leesvoer. Pen en papier binnen handbereik voor aantekeningen.
En om het geheel een mooie touch te geven: een stukje van het theeservies uit de erfenis van mijn oma. De rest zit nog in een doos onder mijn bed: nog geen goed plekje voor gevonden.

Vanavond op tijd naar bed om de eerste tijdschriften te lezen....

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Heerlijk zo'n stapel leesvoer op je nachtkastje, ik zou gelijk een paar dagen in bed blijven en een thermoskan met thee ernaast, dan kun je gelijk de kopjes van je oma in gebruik nemen.
    http://quiltaart.blogspot.com

    ReplyDelete