Thursday, June 2, 2011

Titel voor quiltproject gezocht!



Het project van deze quilt heet nu nog Scrapquilt of vakantie quilt, maar eigenlijk vind ik het geen goede titel. Het hoeft nl. niet van restjes, kan ook uitstekend van een bossche rol (met de maten is hier rekening mee gehouden) en het zal wel langer duren dan de vakantie voor dat deze quilt af is....
Mijn quiltje is inmiddels al een paar lapjes verder....
Ik heb een pagina toegevoegd met patroon
Wie weet een leuke titel? Ik ben benieuwd....

Veel quiltplezier,
Françoise

9 comments:

  1. Françoise,

    Wat dacht je vna Bossche Mini Patch? Ik vind het patroon wel iets weg hebben van een ministeckplaat en het komt natuurlijk uit Den Bosch.

    Groet Karin.

    ReplyDelete
  2. Leuk patroontje.. maar een naam? Ik heb net weken gezwoegd op de naam voor mijn eigen nieuwe quilt... ik zal het in gedachten houden...

    ReplyDelete
  3. Going round in circles!

    ReplyDelete
  4. Wat dacht je van "Roundabout"

    Die rotondes kom je overal tegen, zeker op vakantie

    Mieke

    ReplyDelete
  5. Grappige quilt. Vind het net op een gesp aan een riem lijken (onderste foto). En met een beetje fantasie zie ik er ook een aupingspiraal in.
    Dus misschien iets als CHAINED 9GEKETEND) of SPIRALED (spiralend)). Ach, zelfs in het engels kun je soms rare kreten maken.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    ReplyDelete
  6. Lekkere zomerse kleurtjes!

    Misschien is Webbing Quilt als variatie op de Wedding Quilt een idee.
    Het patroontje doet me heel erg denken aan een gevlochten zitting van een stoel.

    Hartelijke groetjes,
    Jolanda

    ReplyDelete
  7. Lekkere zomerse kleurtjes!

    Misschien is Webbing Quilt als variatie op de Wedding Quilt een idee.
    Het patroontje doet me heel erg denken aan een gevlochten zitting van een stoel.

    Hartelijke groetjes,
    Jolanda

    ReplyDelete
  8. Wat dacht je van "kleurrijk leven".

    Met vriendelijke groet,
    Harma de Graaf

    ReplyDelete
  9. Hallo, nou wij zijn ook begonnen hoor. Volgens mij gaat dit weer een rage worden. Groetjes Janine en Jasmijn.

    ReplyDelete