Monday, May 24, 2010

Working outside


Yesterday the weather was beautiful: a lot of sunshine and no wind. I installed myself with my sewing machine outside and finished some of my homework. While I was working I could have a look at my new plants: IJsbloemen. I love their colours, the silver shine on the stems and leaves and the way they open when the sun touches them.

Gisteren was het prachtig om buiten te werken: veel zon en geen wind. De naaimachine stond buiten op tafel en zo kon ik wat van mijn huiswerk afmaken. Terwijl ik daar lekker zat, kon ik de tuin rond kijken met ook wat nieuwe planten. Ik had ijsbloemen gekocht: ik vind ze altijd prachtig: al die kleuren en het zilver op de stelen en het blad. Een wonder is het ook altijd als ze open gaan, zodra een zonnestraaltje er op valt.

No comments:

Post a Comment