Sunday, November 4, 2018

Een dipje en weer fit

Donderdag was de dag dat ik me voor het eerst in jaren ziek moest melden. Voelde me gewoon niet fit. Hoofdpijn, wel/niet misselijk? Geen idee.
Ik heb de hele dag geslapen. Geen boek, geen tv of radio. Geen telefoon. Alleen maar slapen en af en toe een slokje koude thee.
Een rare gewaarwording, dat ik niets wilde/hoefde.
Vrijdag ging het al een stuk beter: ik las mijn mail, hing op de bank, sliep maar een uurtje en at een beschuitje.

En zaterdag: gewoon weer weekend. Om 8.00 uur de boodschappen (lekker koud buiten), cakejes bakken, opruimen en alles gereed voor een feestje met acht 11-12 jarigen.
Soort van fitheidstest.

Zondag was er tijd voor klusjes en een handwerkje.
Er werd nog opgeruimd: een zomervestje ging met een paar nieuwe knoopjes de kast weer in (al twee jaar aan zonder die knoopjes), ik zocht mijn sokken uit en verder de wekelijkse beslommeringen.
Hierboven een haakwerkje dat er al een paar jaar ligt. Bij het afronden ontdekte ik een fout, dus toch maar even uitgehaald. Ook weer een stapje verder naar afronding.

Fijne week.
Françoise 


No comments:

Post a Comment