Sunday, October 21, 2018

Opruimen dag 21

Sieraden heb ik niet veel, dus de opdracht van vandaag kon ik wat dat betreft overslaan, maar het sneeuwbaleffect van de afgelopen weken is overal in huis zichtbaar en dus is er nog genoeg te doen.
Stapeltjes van beneden naar boven, oud papier van boven naar beneden, een stapeltje boeken van de eerste verdieping naar de zolder, etc.
En dan is daar natuurlijk ook gewoon de was, strijk en de rest van het huishouden.
Gaat natuurlijk niet echt passen in een zondag. Maar toch weer een kast met boeken gesorteerd, wat bedden verhuisd en de was aan de lijn.
Gelukkig kon ik ook nog even ontsnappen en ging ik naar een quiltvriendin om een probleem op te lossen.
Probleem is gevonden en de quilt kan verder in elkaar gezet worden.
Daarna weer terug naar de stapels thuis.
Nu is het avond en staat het aanrecht nog vol, maar mijn lijf en hoofd roepen: nee, niet nog meer opruimen....
Dus ik stop er mee, genoeg gedaan.

Groet,
Françoise

Ook mee opruimen? Ga dan naar Yourganize of naar de gelijknamige pagina op Facebook. Hier vind je elke dag de opdrachten, die je natuurlijk ook met terugwerkende kracht kunt uitvoeren.

No comments:

Post a Comment