Sunday, October 14, 2018

Opruimen dag 13 en 14

De opdracht van gisteren ging over dat ene item dat je al heel lang wilt verkopen, maar dat maar niet lukt/wil.
Ik heb er lang over moeten denken hoe ik hier invulling aan zou willen geven.
Nu hebben we een piano, mooi van uiterlijk, mooi van klank, maar niet meer op toon te houden.
Je moet de pianostemmer er naast zetten en renovatie is niet meer mogelijk (dat is al een keer gebeurd). Hij staat maar te staan en moet weg, maar is superzwaar, dus even naar de kringloop of stort brengen is geen optie.
Ik ben geen marktplaats gebruiker en wil hem toch het liefste zonder hoge kosten laten afvoeren.
Dus nu eindelijk maar eens een mailtje naar onze piaonstemmer gestuurd voor afvoer-advies. Hij kent de piano immers. Geen idee of iemand onderdelen zou willen hebben.
Het gaat me aan het hart, maar het is beter.

Voor de zondag staat speelgoed in de tuin op het lijstje. Dat heb ik eerder deze zomer al gedaan, dus nu briefjes gemaakt met aandachtspunten. Kan ik elke keer iets aanpakken...


Fijne zondag, geniet van de zon.
Françoise 


No comments:

Post a Comment