Saturday, November 19, 2016

Voortgang...

Best fijn dat doelen stellen. Mijn breinaalden gaan als een gek tekeer om mijn vest af te maken: alleen nog de knoopjes er op en dan kan hij geshowed.

Een blokje van de sampler. Deze zeshoeken zijn machinaal op de ondergrond gezet. Volgens opdracht deze techniek uitgeprobeerd. 

Leuke kleurtjes...Paper piece potloden.

Dit is een van de grote blokken en is in realiteit ruim 2 x zo groot als de bovenstaande blokken. Dit is zo'n blok op zijn Amerikaans: snijden en naaien maar. Er komt geen mal aan de pas.

De volgende blokken liggen al klaar naast de naaimachine.
Nu is het tijd om een breiwerkje in de tas te stoppen om in de trein te doen: op weg naar Leiden, we gaan Trix opzoeken in Naturalis.

En als beloning voor de workflow waarin ik zit, kocht ik gisteren deze:
Heerlijk al die papiertjes, envelopjes, stickers en nog veel meer...
Vanavond alvast wat leuks mee doen.
Ik heb wel een idee.

groet,
Françoise


2 comments:

  1. Ik zag het Flow boek liggen in de winkel en moest meteen aan jou denken! Leuk! Tot snel :-)! Groetjes, Maartje

    ReplyDelete
  2. Hoop dat het gezellig was bij Trix. Lijkt me heel interessant om haar in het echt te zien.
    Je bent lekker bezig hoor.
    Groetjes, Lenny

    ReplyDelete