Monday, August 1, 2016

Blokken van de Splendid Sampler

Even tijd genomen om weer eens wat blokken op de foto te zetten en te tellen hoeveel ik er achter loop.
Dat zijn er op dit moment 14. Ik heb me voorgenomen dat het er maximaal 10 mogen zijn, dat wordt dus een inhaalslag maken. Dat valt nog niet mee, omdat er veel bewerkelijke blokken tussen zitten, die je niet eventjes af hebt. Vooral de applicatie en borduurblokken kosten veel tijd.
Ze zijn overigens wel erg leuk!
Dit blok vind ik echt een dotje. Kleine applicaties op de puntjes. En helemaal volgens de laatste trend goed gekeken waar ik de stukjes uit de stof heb gehaald. Erg goed voor het stofverbruik.

Dit paper-piece blok was ook erg leuk om te maken. Leuk om het juiste bloemetje voor de jurk uit te zoeken.

Hier nog een blok in dezelfde techniek. Dat was lekker snel klaar.

Ook een snel blok was deze, maar dan moet je ook het laatste naadje goed doen. Moest ik hier toch nog wat uithalen.

De naam van dit blok is Lemonade. Hier moest natuurlijk wel dat limoenstofje in komen.
Dat was gewoon te logisch om het niet te doen.

Heerlijk weer even mijn lijstje van dit project bijgewerkt. Duidelijkheid en daarmee rust in mijn hoofd. Met dat achterlopen komt het vast wel weer een keer goed. Er zitten nog een paar snelle blokken tussen.

Veel quiltplezier,
Françoise


No comments:

Post a Comment