Saturday, July 16, 2016

Kleurtjes en bolletjes

Afgelopen zaterdag was het niet alleen tijd voor de Efteling, ook ging ik naar Wolplein in Zaltbommel. Dit is vooral een internetbedrijf voor wol, maar ze hebben ook een showroom bij het bedrijf...Daar kun je alles zien en voelen wat ze verkopen...
Dat leek me nu wel eens aantrekkelijk, vooral die merken voelen die je niet kent. Maakt het toch makkelijker om daarna vanachter de pc een keus te maken.

Stylecraft... dat kende ik al, maar wat heerlijk zoveel kleuren. En dan vooral ook felle, dat mis is toch vaak bij de mooie wollen garens...

Bij katoen lukt het meestal ook wel, zo'n spetterende regenboog.

En dit garen van Phildar ga ik zeker uitproberen, half wol, half acryl...een project heb ik al in gedachten. Nog even wachten op de instructies.

Nog meer katoen. Fijn om al die merken bij elkaar te zien. Dan kun je goed de verschillen zien in kleur en glans.

Natuurlijk kon je daar ook KOPEN.
Ik had mijn Noorse boek meegenomen...en uiteindelijk ging ik met een doos vol materiaal naar huis. Genoeg voor twee vesten...
Ik heb nog gekeken of ze ook TIJD in de aanbieding hadden, maar dat was er niet...
Nou ja, dan doe ik er maar wat langer over...
Vervelen hoefde ik me toch al niet...en nu heb ik gewoon nog wat meer keus!

Fijn weekend,
Françoise


No comments:

Post a Comment