Wednesday, June 22, 2016

Dear Yvonne

Twee jaar geleden kreeg ik van jou dit mooie paars-rode stofje voor mijn Dear Friends quilt.
Al maanden lag dit blokje te wachten om in elkaar gezet te worden.
En door de lapjes post van een ander quiltvriendinnetje, kwam het project voor mijn Dear Friends opeens weer in mijn gezichtsveld.
Eerst dus het blokje voor jou.
En wat fijn dat ik de datum van ontvangst er bij had geschreven, 19 juni 2014, de tijd vliegt en de meeste mensen ken ik soms al veel langer dan ik denk.
Het is gezellig om je elke maand in ons quiltgroepje te zien.
Van eerst alleen cursisten zijn jullie nu quiltvriendinnen en voor mij een goede stok achter de deur om verder te gaan met quilten, ontwerpen etc. zodat ik ook steeds wat kan laten zien op dat gebied.
Dit blokje komt niet uit het Dear Jane boek, maar jij zult het wel herkennen uit een andere quilt.

Kijk, hier is hetzelfde blok gebruikt. Iets groter, 16 x 16 cm en meer stofjes.
Ik weet niet eens meer of ik dit blok nu ergens ben tegen gekomen of zelf ontworpen heb.

Hier in de quilt, ik heb zo'n zin om hier mee verder te gaan.

En dit zijn de inspirerende lapjes die ik van Mariejosee heb gekregen. Geruild voor een boek waar ze naar op zoek was en ik nog in de kast had staan en nooit meer in kijk.
Allebei blij.

Zo zie je maar waar een oproepje op Facebook toe kan leiden.
Zomaar weer eens verder aan een project. Nu het volgende blokje voorbereiden, dan kan dat straks mee naar de atletiekbaan voor mijn wekelijkse quiltbee-voor-twee-tijdens-de-training-van-onze-jongens.

Yvonne, tot gauw.

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment