Tuesday, March 22, 2016

het mysterie van Paleis het Loo deel 1

Veel blokjes bij het eerste deel van deze mysterie. Niet moeilijk, maar 46 blokjes klinkt veel.

Kiezen welke methode ik zal gebruiken. Ik heb gekozen voor het werken met mallen. Een paar uurtjes aftekenen, maar dan kun je aan de slag. Blokjes in drie maten zoals hierboven te zien.

En soms gaat er iets verkeerd. De driehoeken zitten aan de verkeerde zijden...

En het was er niet een, maar een hele stapel. Gelukkig kun je het nog uithalen en overdoen.

Hier ligt de hele stapel, klaar voor de volgende ronde.
Natuurlijk heb ik al even zitten verzinnen hoe ze in de quilt zouden kunnen komen, maar wat ik ook doe: ik kom of twee blokken tekort of ik hou er twee over.

Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. Oh balen als je zo n stapel verkeerd naait! Wij noemen dat " negatief patchen" ........😕

    ReplyDelete
  2. Naast je profielplaatje staat een blogger icoontje. Als je daarop klikt kun je je gebruikersprofiel wijzigen. Eerst bij " privacy" je mailadres aanvinken. Iets lager bij " identiteit" je mailadres invullen, er staat achter : hoe lezers mij kunnen bereiken. Schrijf n comment op je eigen blog om te checken of je hele mailadres wordt weergegeven.
    Lukt t niet, Google dan ff op noreply blogger; er staat bij de hits zelfs n YouTube filmpje....
    Krijg je het nog niet voor mekaar, stuur mij dan je mailadres via carpequiltem@ gmail want voor de moeite verdien je toch zeker n bunny patroontje 😀

    ReplyDelete
  3. Dank je wel Annemiek, ik heb het gevonden...

    ReplyDelete