Saturday, January 16, 2016

Lezen en een lijstje

Dat ding wat je hierboven ziet is een papierversnipperaar. Ben druk bezig met het opruimen van het huis. Project van 10 maanden, elke maand en ander aandachtspunt. Deze maand: de administratie.
Er kan veel weg, maar toch niet zomaar bij het oud papier.
Opruimen en ordenen staat dus op mijn lijstje voor dit jaar.

Nu zie ik op Facebook berichten langskomen van mensen die lijstjes bijhouden van de boeken die ze lezen in een jaar. Dat heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel eens leuk om te doen.
Ik ga hier een apart tabblad voor maken op mijn blog. Sommige boeken vind je misschien ook interessant, andere zijn dat niet, maar wel lekker voor de ontspanning. Zo lang ik mij kan herinneren lees ik toch wel elke dag. Net zo belangrijk als handwerken.
Het boek dat hierboven staat heb ik net uit.
Net zo als zijn andere boeken ook weer een prachtig verhaal.

Op het lijstje met opruimen staan ook mijn quilts. Er zit van alles in dozen op zolder, zonde toch?
Deze drie liggen klaar voor een goed doel:
Daar krijgen ze vast een goede bestemming.

En terwijl ik opruim...droom ik verder van nieuwe quilts!
Fijn weekend,
Françoise


No comments:

Post a Comment