Friday, February 6, 2015

Dwalen op het World Wide Web

Eindeloos kun je dwalen op het world wide web...Je krijgt er vervolgens heel veel ideeën, wordt nieuwsgierig en natuurlijk enthousiast, hebberig en wanhopig, want waar moet je beginnen?
Voor je het weet ben je uren verder en heb je geen steek, letterlijk dus, gedaan.

Zo zat ik net ook voor een paar klusjes achter mijn laptop en belandde eerst op Facebook en daar kwam een prachtige shawl langs...een regenboog met 73 bolletjes...en nieuwsgierig als ik ben, ging ik verder zoeken...
Ik kwam uit bij: www.kieranfoley.com
Wow!
Hogere breikunst, maar wat ik zo interessant vind, is de combinatie van inbreien en het kantbreien.
Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Maar zag ook het volgende plaatje:

knitlab-mystery-KAL-3

Geen idee...ergens half februari wordt er meer verteld. Ik ben dol op mysteries: niet altijd om te maken, maar wel om er meer over te weten en van te leren.
Ik ga dit maar eens toevoegen aan mijn 'te volgen' lijstje.

Nu verder met mijn Dear Friends, ik heb bijna een blokje af.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Ziet er spannend uit, die KAL! Ga zeker ook weer kijken. Wie weet komt er hier ook nog wel een berichtje over.

    Ben ook benieuwd naar het nieuwe dear friends blokje.
    Binnenkort zal ik ook eens wat stofjes bij je binnen gooien.

    Heb vandaag zelfs nog de aantekeningen van meer dan 10 jaar geleden zitten nalezen die ik toen bij jou op de cursussen heb gemaakt. En weet je wat, ook vandaag had ik er nog heel veel aan. Zo zie je maar weer.


    Vriendelijke groet,
    Anita

    ReplyDelete