Sunday, January 11, 2015

Stuiter de stuiter

Na al dat moois van gisteren, borrelen de quilts etc. door mijn hoofd.
Nu ben ik niet alleen met quilten bezig maar ook met het borduren van de Randjes per week.
En natuurlijk doe ik wat anders dan standaard, lekker puzzelen: wat waar, hoeveel. Ik word daar helemaal blij van.
Nu komt er ook een groot stuk dat nog helemaal ingevuld moet worden en daar is een technisch tekenhulpmiddel toch wel handig voor. Dus op zoek naar een software programma, maar eens gevraagd wat anderen gebruiken...wat uitgeprobeerd...
En lang leve de technische hoogstandjes van deze tijd: 1 druk op de knop om te bestellen, een paar knoppen om te betalen, check e-mail: binnen een minuut de code...en nu kan ik dus aan de slag....
 Dat wordt ontdekken en uitproberen. Ik heb er zin in, maar eerst achter de naaimachine.
Deze lijkt me wel van toepassing op mij!

Fijne dag,
Françoise

2 comments:

  1. Wat leuk heb je een borduurprogramma gekocht? Ik heb er zelf npg niet veel mee gedaan.....tijdsprobleem. maar het is wel errug handig!
    groetjes

    ReplyDelete
  2. Dat jij plotseling zo bordurig bent, wat leuk. Of was je dat altijd al?
    We zullen de vorderingen wel zien voorbij komen....ben heel benieuwd. Misschien inspireert het wel. Heb een borduurproject liggen van meer dan 30 jaar geleden......
    Vriendelijke groet,
    Anita

    ReplyDelete