Thursday, November 13, 2014

Machine met stoom...

Nou ja niet echt een naaimachine met stoom, maar zo ongeveer moest mijn machine zich voelen de afgelopen tijd. Er moesten nog een paar quilts af voor de handwerk en quiltdagen in Nieuwegein.
En niet alleen bij de machine kwam de stoom er bijna af, ook bij mij zelf...geen tijd om te bloggen, foto's te maken etc. etc.
Vanmiddag hebben we de quilts opgehangen: het lijkt bijna kerst en is weer fraai.
Dus kom een van de komende dagen naar Nieuwegein om quilts te zien: modern en traditioneel. En natuurlijk lekker shoppen: er zijn relatief veel quiltwinkels.

Ik heb echter uit mijn ooghoek ook al wat wol en mooie borduurpatronen gespot....

Kijk op: www.handwerkenquiltdagen.nl voor alle info.

Tot gauw.
Ik heb beloofd dat ik foto's zou maken en dan heb ik volgende week wel weer wat meer tijd om ook te bloggen. Dan ga ik daar eens even goed voor zitten....

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment