Tuesday, September 16, 2014

Graag op mijn blog

De maaksters van deze blokken wonen noordelijk in het land (ten opzichte van Vught dan...) en zijn nooit op de bijeenkomsten voor de mysterie. Ze wilden ook zo graag een keer op mijn blog!

Afgelopen weekend waren we samen in Diever en heb ik ze maar eens op de foto gezet!
Niet alleen de blokken ook zij zelf. Ik weet niet of ze dit laatste bedoelden....

De blokken passen heel goed bij elkaar. De ene serie op een groene ondergrond, de andere op zandkleur. Allebei erg mooi.



En deze quilt werd op verzoek ook nog getoond: klosjes en vingerhoedjes in een quilt van 250 x 250 cm.
Maar goed, eigenlijk kwamen we daar niet voor. Het is tijd om aan kerst te denken en de handen uit de mouwen te steken om kerstquilts te maken, die geïnspireerd zijn op het boek A Paper-Pieced Garden. Hier onder een paddenstoelen versie. Ken je ze nog de paddenstoeltjes in de kerststukjes?

Als je ook aan het werk bent, aan een kerstquilt op basis van het boek, dan hoor ik dat graag.
We hebben half november een tentoonstelling in Nieuwegein tijdens de beurs. Daar kunnen er vast nog wel een paar bij.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Wat een leuke blokken zijn dit!
    En tsjee wat een werk al die klosjes en vingerhoedjes.

    ReplyDelete