Saturday, July 5, 2014

De Hof van Adriana deel 9

Kijk, dit wordt het nieuwe applicatieblok...32 x 32 cm

 Deze maand twee verschillende blokjes van 16 x 16 cm
Dit blokje met de ronde vormen is één van mijn favoriete blokjes: hij duikt telkens weer op...hij moet dus ook maar in mijn Dear Friends komen.

Dit is het grote patchwork blok.
Vandaag heb ik een naai-dagje. Eens kijken of ik een stapeltje achterstallig werk kan wegwerken, zodat mijn tafel weer wat leger is.
Nee, en dan heb ik het niet over alle projecten die keurig opgeborgen zitten!
Maar gewoon over de mysterie en een Dear Friends blokje.

Voor vanavond allemaal een fijne wedstrijd.
Ik hoop dat ik wakker kan blijven, moet lukken met een handwerkje...niet te moeilijk uiteraard...ik kan wel weer eens wat hartjes ter hand nemen: als ik nu de draad weer op pak, is het niet of ik niet een jaar achterloop,maar lekker bij ben!

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment