Sunday, June 8, 2014

De hof van Adriana

Ik wilde even wat aanpassen aan mijn blog...eigenlijk alleen maar een kolom erbij voor de blokken van mijn Dear Friends project: wordt door Blogger mijn hele kleurenschema door elkaar gegooid...en heb ik nu blauwe titels boven mijn berichten...en de knop voor het wijzigen van deze kleur kan ik niet vinden...Van zo ongeveer alle andere titels/bijschriften/kopjes etc. wel, maar bij de berichtkop staat deze mogelijkheid er niet bij!

Goed, maar daar ga ik me niet te lang mee bezig houden. Het wordt tijd om de naaien...lekker om te doen tijdens het buitje dat hier naar beneden komt...

Maar dan nu alle foto's die ik gemaakt heb van de resultaten van de mysterie deelnemers. Kijk en geniet.









Foto's hoeven niet altijd uitleg, maar het bovenstaande blok kreeg een mooie naam: Boy or Girl?
Of te wel...een blok van een oma in spé...
Het is duidelijk waar ze vol van is!



 






Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment