Thursday, May 22, 2014

Niets te schrijven?

Natuurlijk wel van alles te schrijven, maar met mooi weer ben je natuurlijk buiten met je lapjes...

En was ik ook nog onder de pannen met lesgeven... Sommige cursisten werken wel in stijl...
Roze voor Heleen....met een paar mooie gele accenten! 
Turquoise met roze voor haar zus, Marieke...(speldenkussen logeert nog hier trouwens, mocht je het zoeken)
Er werd hard gewerkt aan koeien en bloemen in paper-piece techniek
Kijk dit vogelhuisje is ook in deze techniek...hier als multomap omslag. Gemaakt door Maaike Bakker en je kunt dit maken tijdens de inloopworkshop in Appeltern volgende week (zie www.quiltersgilde.nl voor meer info)
En ik stoei met dit vierde blokje van mijn Dear Friends...het wil nog niet helemaal in elkaar zoals ik dat wil...dus heb ik weer wat uitgehaald. Nog even geduld dus voor de voorkant!

Veel quiltplezier,
Françoise



3 comments:

  1. Hallo FRancoise,

    is er van het quiltje op de `1e foto ook een patroon te koop?

    Hartelijke groeten,

    Trudy

    ReplyDelete
  2. dat blok ziet er lastig uit. Groetjes, Marja

    ReplyDelete
  3. Beste Trudy,

    Er is ook een patroon te koop. Stuur mij maar even een mailtje: info@quilterij.nl dan zal ik je de details doorgeven. met groet.

    ReplyDelete