Wednesday, April 30, 2014

Vriendinnen en zo...

Toen ik aan het einde van de dag thuis kwam, lag deze dikke envelop in de bus.
Wat zou dat nu zijn? Het zag er wel gezellig uit in ieder geval.

Ook de achterkant bracht nog niet direct licht in de duisternis, ik ken niet alle postcodes uit mijn hoofd en moest dus nog even raden naar de afzender...

Gauw open gemaakt: wat ontzettend leuk en attent: rode lapjes met allemaal kleine werkjes om te gebruiken in mijn Dear Friends. Deze komen van Simone, nog even speuren welke Simone...maar de postcodezoeker bracht uitkomst! Juist ja, die ene Simone...Reislustig type, als ik dat zo op Facebook zie. Ik hoor meer over haar (en zij over mij) dan dat we elkaar spreken. Ze zit met mijn moeder in een clubje, daar doen ze spannende dingen als stof verven, zeefdrukken etc. etc.

Nu mag ik dus verzinnen welk blokje voor mijn Dear Friends ik ga maken met de lapjes van Simone en moet ik nu ook een systeem gaan bedenken om alles te archiveren en noteren!

Voordat ik deze leuke post op de mat vond, was ik op bezoek bij een andere Dear Friend....
We kletsten wat, naaiden aan onze quilts...en hadden nog even een momentje met haar blokken van de mysterie De Hof van Adriana. O, wat heerlijk smullen was dat....
Kijk en geniet en laat je inspireren!

Blokken van 16 x 16 cm nog keurig gestapeld

Blokken van 32 x 32 cm bij elkaar

Het kan ook zo...

Zo is het ook leuk...

Of van af de andere kant...

Met de nieuwste blokken van strips er tussen...

Hier wat meer georganiseerd...

En hier al het huiswerk bij elkaar.
Ik zal mijn blokken ook eens allemaal bij elkaar leggen...en dan op naar de volgende.
Nu een blokje uitzoeken voor Simone...

Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. Ohh je bent goed verwend door Simone, erg lief!
    En wat zijn alle blokken mooi geworden zeg, echt super vrolijke kleuren.
    Groetjes patricia

    ReplyDelete
  2. Graag gedaan, maak er wat moois van!

    ReplyDelete
  3. Wat een vrolijke boel bij jou op tafel.
    En post krijgen is altijd leuk. Helemaal als het een puzzel is van wie?

    ReplyDelete