Sunday, April 13, 2014

Show & Tell

Van het zien van ander werk kan ik altijd weer blij worden en inspiratie krijgen...dus na het zien van al dit moois op vrijdag, ging ik 's middags meteen heerlijk aan de slag met de mysterie en droomde ik van kleine blokjes, roze en rode lapjes...

Work from other quilters is inspiring. Have a look at this nice work from my mystery quilters.
 Inspiratie bij Marlies, patroon uit Quiltnieuws van Maaike Bakker en mijzelf.
Een hele stapel om te laten zien.

Detailfoto van een babyquiltje (ook van Marlies...)

En hier een geborduurde Dear Jane van Cobie....

En nog meer van Marlies...eindelijk af deze caleidoscoop waar heel wat teken- en kleurwerk aan te pas is gekomen

En dan is er nog het werk van Riekie...Ze maakt de Love Entwined....
Dat is pas echt monnikenwerk...ik heb er bewondering voor: heel veel applicatie stukjes op een klein vlak en het wordt een hele grote quilt....

Een detail van de LE.

En dan nog mijn bak met lapjes voor de mysterie: welke zal ik nu weer eens nemen?

Deze dan maar...ze liggen er al leuk bij!

Fijne zondag en veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment