Wednesday, January 1, 2014

Tijdelijk buiten gebruik?

 Dat geldt voor de brievenbus dus...daar stond ik dan met mijn patronen voor de mysterie...Pasten vorige week de boeken er al niet door, nu past er helemaal niets door...
Gelukkig is de post tegenwoordig bij de benzinepomp gevestigd en kon ik mijn post toch kwijt.
Een klein blokje om is ook niet erg na al dat lekkers zoals oliebollen, appel- en bananenflappen.
De patronen zijn dus wel op de post, maar komen pas vrijdag bij de quilters terecht. Ik had me niet gerealiseerd dat er op 1 januari geen brievenbus wordt geleegd. Ik geloof dat dit de enige dag in het jaar is dat de meeste winkels gesloten zijn.
 
Hier nog een afbeelding van een van de sieraden van Chanel, een grote broche (tentoonstelling van Chanel in het Gemeente museum in Den Haag)
We hebben de sieraden vooral bekeken op ontwerp...inspiratie voor applicatie patronen genoeg.
Hier zie je allemaal hartjes, vijf in een cirkel en dan in verschillende maten.
En altijd drie bloemblaadjes er bij.
Ik zie me dit nog niet dragen, misschien als ik het juiste mantelpakje had?
 
De kop van dit jaar is er af...ik ga pompoentjes maken voor mijn gebreide shawl...als finishing touch, want hij is af. Goed begin dus!
 
Morgen is er quiltbee en ben je van harte welkom om langs te komen.
 
Veel quiltplezier,
Françoise
 

No comments:

Post a Comment