Monday, December 2, 2013

Adventstijd is breitijd!

Zal ik wel zal ik niet?
Ja, toch maar wel!
Waar heeft ze het over?
Nou, over de adventskalender shawl...
En dat dit jaar de echte shawl en niet een klein rolletje met minder steken
Nee, gewoon een warme shawl om te dragen!
Gisteren kon ik beginnen...
 
En dat begon al vrij snel dus met alles weer uithalen...
Je hebt het zo verkeerd gedaan...
Grrrr...
Opnieuw en toch weer een fout!
Laat maar lekker zitten, het stoort niet zo heel erg en morgen is er weer een nieuw patroon.
 
Nu vroeg iemand aan mij via de e-mail:
Ga je dit jaar ook weer een vertaling er op zetten met een stekenaantal voor het kleine rolletje?
Dat was ik niet van plan, maar toen ze vroeg wat een goed aantal steken was om mee te beginnen, zat ik al te rekenen.
 
En bedacht ik dat ik nog wel een bolletje katoen ergens heb liggen...
En een paar breinaalden...
Toen ook nog even een beginnetje gemaakt...
En dag 1 was zo klaar.
 
De link naar de Duitse site vind je in de zijkolom.
Op mijn pagina boven aan kom je bij de tips voor de breirol.
Het is dus geen volledige vertaling, maar tips die je kunt gebruiken bij de Engelse en Duitse versie.
 
Veel breiplezier,
Françoise

1 comment:

  1. dankjewel dat je het toch gedaan heb , heb ook eerst uitgehaald en opnieuw begonnen met jouw steken aantal is mooier. warme groet myriam

    ReplyDelete