Monday, July 22, 2013

Wat doen we deze week?

Het gewone leven gaat weer een beetje beginnen...Het is natuurlijk nog wel schoolvakantie en de mussen vallen van het dak, maar verder pakken we een beetje de dagelijkse routine op.

Dus op de agenda deze week:

woensdag 24 juli van 10-12.30 uur: Hartjes
Ben je in de ban van de hartjes of wil je nog beginnen? Je bent van harte welkom, wel werk mee nemen natuurlijk. De tuin wacht. Ik hang nog een groot doek op om voor voldoende schaduw te zorgen.

donderdag 25 juli van 10-17.00 uur: OPEN
Ook voor les met de leskaart. 1 les per dagdeel. Wil je de hele dag komen? Neem dan even een lunchpakketje mee.

zaterdag 27 juli van 10-15.00 uur: Quiltbee
Gezellig samen werken aan een patchwork of quiltwerk. Niet bedoeld als les, natuurlijk mag je altijd wat vragen, maar vooral bedoeld om elkaar te inspireren!

Naast koffie en thee, zorgen we alle dagen ook voor koud water met ijsklontjes!

Zelfs mijn laptop heeft het warm, ik ga hem zo uitzetten, want het is te heet om mijn handen boven dit apparaat te hebben....maar een blogje stond op mijn lijstje, dus bij deze.
En verder ga ik dit heerlijke vakantieweer goed in mijn geheugen opslaan, voor als er nattere en koudere tijden aanbreken....Als het dan vier weken sneeuwt en/of regent, denken we terug aan heel veel dagen met superweer en hoge temperaturen....


Haken gaat ook goed op het strand!
In dit doolhof in Ruurlo hebben we vorige week lopen dwalen.
Vlakbij is nog het pannenkoekenhuis De Heikamp met heerlijke pannenkoeken, hebben we nog aan klootschieten gedaan en in het klimbos gekeken. Dit laatste gaan we zeker nog een keer doen, Mr. X was nog net te jong, je moet 7 zijn...nog een paar maanden wachten en een beetje groeien.
Echt spectaculair. Touwbanen tot 12 meter hoogte!
 
Tot gauw,
Laat even weten of je komt naar een of alle bijeenkomsten, dan zorg ik voor voldoende ijsklontjes en stoelen.
 
Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Ik ben graag van de partij!
    Woensdag en zaterdag..
    Heb je gemist :)

    Groet Mandy

    ReplyDelete

  2. mmmmm zal ik zaterdag........
    even met de directie overleggen want tenslotte heeft hij nog vakantie.
    je hoort van me. Gezellig!
    Wietske

    ReplyDelete