Monday, July 8, 2013

Vakantie!

Echt lekker vakantie weer....joepie, ook thuis dus goed vertoeven. Twee weken even uit de alledaagse routine als gezin, dat is heerlijk!
Vandaag zaten we aan de Vughtse IJzeren man. Water, zand, een boek en wat lapjes. Het goede vakantie gevoel.
Deze ladenkast zag ik gisteren bij de groothandel: echt smullen, alle kleurtjes applicatiegaren van Aurifil bij elkaar!
En dit is een prachtige toren met klosjes zijden garen. Ik ga dit garen ook nog uitproberen, ik heb ergens een klosje...

Vandaag al twee blokken gequilt aan de Patch Parade, nog 4 te gaan en dan aan de rand beginnen... Ik heb lang gedacht dat ik al een hoek verder was, totdat iemand mij vertelde dat een quilt in dit soort situaties vaak 5 hoeken heeft....of te wel een herkenbare situatie...en achteraf toch stiekem 4 hoeken.

Ik zit lekker in de tuin te typen op mijn telefoon, dadelijk komt Wietske, ze is de Dear Jane aan het borduren en ik heb garen voor haar klaar liggen. Kan ik meteen even in het echt kijken, want ik ben best nieuwsgierig!

Veel quiltplezier, geniet van het zomerse weer: ook al moet je misschien werken, het is zo heerlijk om je niet in eindeloze lagen te verpakken voordat je naar buiten kunt!

Françoise

3 comments:

  1. Fijne vakantie, ik moet nog 1 weekje werken!

    ReplyDelete
  2. Fijne vakantie Françoise! Geniet van de tijd samen met je gezin en het quilten gaat bij jou gewoon door lees ik wel. Zijden garen vind ik zelf heerlijk om mee te appliqueren. Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  3. ja, je zag er relaxed uit gisteravond.

    groetjes
    Wietske

    ReplyDelete