Monday, June 24, 2013

Wat doe je deze zomer?

Hier in het zuiden is het bijna schoolvakantie: nog 4 dagen en dan mag de wekker de komende zes weken iets later af gaan....Mister X. telt de laatste dagen van zijn kleutertijd en de weken totdat hij naar groep 3 mag.
Ik probeer mijn agenda een beetje leeg te houden, maar tegelijkertijd ook weer te vullen....
Wat ga ik allemaal doen op quiltgebied?

1. elke dag wat quilten aan mijn Patch Parade, dan komt hij op tijd af....(hoop ik)

2. een basiscursus geven in Krimpen a/d Lek. Hier is een nieuwe quiltwinkel Da's Tof, kijk maar eens op www.dastof.nl. Deze cursus is op 3 zaterdagen in augustus: 3. 17 en 31 augustus.
Aanmelden bij de winkel/site in Krimpen a/d Lek. (De vakantie is hier dan alweer voorbij bij de tweede en derde les...) Dus mocht je zin hebben in een cursus, dan kan dat daar.

3. Op veel donderdagen is het atelier 'gewoon' open. Nou ja, niet helemaal gewoon. Tijdens deze dagen kun je ook een paar uur op les komen. Hiervoor is een lessenkaart nodig. Ik hoor van veel mensen dat ze zo af en toe eens les willen, als ze een directe vraag hebben, èn graag de vrijheid hebben om dat zelf te plannen. Dus bij deze heb ik geregeld dat dit kan! 1 les van de kaart is 2 uur. Wil je op deze donderdagen van 10-15 uur komen? Dan betaal je voor 2 lessen. Op de agenda zie je alle data.
Een lessenkaart kost € 120,- voor 10 lessen en is voorlopig nog wel even geldig...Na de zomer ga ik deze lessen ook op andere momenten plannen. Hou de agenda dus in de gaten!

4. Machinaal quilten op dinsdag 6 augustus. Een workshop voor de beginnende machinale quilter. Niet het patchwork, maar het vrij quilten op de machine: als het ware tekenen met naald en draad.

5. Natuurlijk zijn er ook nog de bijeenkomsten voor de mysterie quilt

6. Een hartjesochtend op woensdag 24 juli mag natuurlijk ook niet ontbreken

7. En een quiltbee op zaterdag 27 juli. En misschien nog even goed om uit te leggen: een bee is bedoeld om samen te werken en elkaar te ontmoeten en is niet bedoeld als les. Iets vragen mag natuurlijk altijd, maar heb je veel vragen dan verwijs ik je naar de lessen met bijvoorbeeld de leskaart.

Kortom: hou de agenda in de gaten.....

Veel quiltplezier,
Françoise

ps. En eigenlijk is mijn lijstje natuurlijk nog langer, want ik heb natuurlijk nog best wat projecten onder handen die op enig moment mijn aandacht mogen hebben....

1 comment:

  1. Die Mister X... al bijna kleuter-af.. Wat vliegt de tijd..
    Ik zie hem nog voor me, als ieniemini baby, bij jou op schoot tijdens de basiscursus.

    Ik wil geloven dat hij er naar uitkijkt, groep 3, dan ben je al groot!

    ReplyDelete