Wednesday, March 27, 2013

Woeste stilte

Op het blog van Wietske (van de Bossche quilts) zag ik foto's van de Bossche Broek. Langs al die plekjes fietste ik gisteren, maar ook langs een nieuw kapelletje aan de rand van dit natuurgebied buiten Den Bosch. Aan de kant van Vught is vorige week, in de sneeuw, dit kapelletje op zijn plek getakeld. Daar hebben mr. X en ik toen naar staan kijken.

Het moderne kapelletje heet Woeste Stilte, dit staan heel mooi op de windvaan.

We mochten nog niet over de loopbrug naar de uiterste punt. Je hebt daar een prachtig hoog uitzicht over het groen en je kijkt recht naar de St. Jan, die zijn torens boven de stad uit steekt. Je ziet hem hier ook liggen in de verte.
Dat is toch wel weer het leuke van op de fiets. Je ziet dit soort dingen beter en je stapt even af!

De hartjes van M., helemaal bij (natuurlijk, zou ik bijna zeggen).
De hartjes bee was gezellig en ik ben lekker op geschoten.
Dadelijk mr. X met vriendinnetje uit school halen en dan even langs de kringloop. Ik zag zaterdag iets staan en dat wil ik toch eigenlijk wel hebben...
Straks even kijken of het er nog is....
 
Veel quiltplezier,
Françoise

4 comments:

  1. Nou reken maar dat ik straks gerust eens op de fiets naar jou toekom. Kan ik dit moois gelijk eens even bekijken.
    groetjes
    Wietske

    ReplyDelete
  2. Leuk, zo te horen is het bij jullie nu 'fiets'weer. Prachtige foto's. En wat worden dit ook leuke hartjes, Françoise, heb je gelezen dat ik ook overstag ben..... weet alleen niet of ik in de zomer wel tijd heb, maar het begin is er.

    ReplyDelete
  3. Blij dat je m'n onderkinnetje achterweg heb gelaten ;-)
    En?? Was het er nog in de kringloopwinkel??
    Ook ik vond het vanochtend weer gezellig! Tot volgende week!

    Groet Mandy

    ReplyDelete
  4. Weer SNEEW HIER... toch altijd weer mooi.
    Kom eigenlijk nooit bij de Kringloop. Ga er vandaag ook eens snuffelen.
    Heb jij de buit binnen?
    Fijne Paasdagen!

    ReplyDelete