Wednesday, March 6, 2013

Regiodagen Oisterwijk

Vandaag was ik op de regiodag van het Quiltersgilde in Oisterwijk. Gezellig om weer veel quilters bij elkaar te zien. Voor de mensen die morgen gaan: Het beste kun je parkeren op het terrein van de NS tegenover de entree en binnen een uitrij kaart halen. Parkeren onder het gebouw is meer dan een lapje duurder....dat geld kun je beter bij mij uitgeven!
Het atelier is morgen dicht. 's Avonds weer mysterie. Ook daar heb ik zin in. De patronen liggen klaar, de andere zijn op de post.

Ik ga nu nog even het blokje van de quiltrol prepareren, want dat is er nog niet van gekomen. Kan ik dat mooi morgen tijdens de lezing in elkaar zetten. Vandaag heb ik lekker zitten quilten aan mijn Rondedans. Zo heel stiekem kom ik dichter bij de buiten rand met de 52 rozetjes...

De lezing was interessant (veel herkenning, want zo werk ik ook wel met kiezen van stoffen) en onderstaande foto is toepasselijk op het thema.


Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Wat was het weer gezellig gisterenavond!
    Succes vandaag met je lezing en veel plezier.

    Groetjes, Suzanne

    ReplyDelete