Monday, March 25, 2013

Koud voorjaar


Vorige week scheen de zon heerlijk naar binnen...achter glas was het best genieten...voorjaarsboeket, eieren voor de palmpaasstok en een lekker kopje koffie.
 Genoeg te doen...heel, veel applicatiewerk voor diverse projecten...en dat is heerlijk om te doen op de bank. Zeker als daar de zon schijnt...
Er is weer een rij hartjes aangezet...de laatste is van 5 maart, de hartjes voor de volgende rij liggen klaar, uitgezocht en wel, maar moeten nog wel genaaid.
Maar: woensdag is het weer hartjes ochtend, dan is het een mooi klusje om even lekker op te schieten!
Dus bij deze van harte welkom met je hartjes op woensdag de 27e van 10.00 tot ca. 12.00 uur!
Ook als je nog maar net begonnen bent, achterloopt...of voor loopt!
 
Veel quiltplezier,
Françoise
 
ps. vanmiddag werkte ik even in de tuin, want mr. X vond het alleen maar ongezellig. En toch wordt het dus stiekem voorjaar, dus als de planten er de moed in houden moeten wij dat ook maar doen. Jammer dat ook het zevenblad deze winter weer heeft overleeft!


2 comments:

  1. Veel plezier met de hartjes morgen, ik zal proberen van mijn locatie (ziekenhuis met de jongste) mee te doen. Inmiddels is mijn stapel hartjes indrukwekkend, maar omdat ik allemaal verschillende wil, wacht ik liever met in elkaar zetten tot ik ze allemaal heb.

    ReplyDelete