Wednesday, March 20, 2013

Het is lente!

Nou ja, officieel dan...er komt de hele ochtend al natte sneeuw uit de lucht, maar dan toch. Maandag besloot ik dat ik vaker op de fiets stap dan nu het geval is. Eerst deed ik bijna alles op de fiets en ging ik soms met de auto. Nu is dat omgedraaid...Maar ik wil frisse lucht en wat beweging, dus dan op de fiets! Gisteren kwam het met bakken uit de hemel, maar regenpak aan en op weg...Het was heerlijk!

Ik zag een prachtige regenboog en daar heb je op de fiets toch meer gelegenheid voor om van te genieten en ik kon even een pakje thee halen in de stad. Met de auto kun je niet voor de deur parkeren en mr. X. de boodschap laten doen, nu kon dat dus wel. Vanmorgen hebben we de fiets van mr. X in de auto geladen en bij school neergezet. Straks stap ik dus op de fiets, zodat we samen naar huis fietsen. Door de natte sneeuw, maar we gaan gewoon letten op de tekenen van de lente. De bomen zitten vol dikke knoppen en de narcissen staan bijna in bloei.



De nieuwe Homespun is binnen, met als thema Easter extra.
De ondertitel is wel leuk: Shop till you hop!

Tijdens de workshop snelle hartjes afgelopen zaterdag, gebeurde er wel iets heel raars met het kastje van de naaimachine van een van de cursisten. Er was visite!
 Resultaten van deze dag, zie je op Sweet Hearts

 
Mijn kantkloshuisje is af, nu gauw verder quilten, want ik wil hem voor Pasen af hebben...(dat moet gewoon...)
 
Veel quiltplezier, en ontdek de lente tussen de sneeuwvlokken!
Françoise
 

4 comments:

  1. Jij bent echt van alle markten thuis zeg: patchen, borduren, haken, breien en dan ook nog kantklossen. Ontzettend knap en wat een geweldig huisje heb je gemaakt!
    (En wat bedoel je met visite? Toch geen muis hoop ik?! Dan had ik gillend op straat gestaan, ik ben overdreven bang voor die engerds...)

    ReplyDelete
  2. Je gekloste huisje is mooi geworden. Sterkte op de fiets vanmiddag!!Maar zoals je zegt: let op de details en je ziet het lente worden!!

    ReplyDelete
  3. Helemaal leuk is ie geworden. Daar heeft vast veel werk ingezeten. Succes met het quiltwerk.

    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  4. Spring is in the air!
    Het zonnetje komt af en toe heel voorzichtig te voorschijn.
    Lekker genieten van de fiets en de vlakke wegen in Brabant. Hier is fietsen een ander verhaal.

    ReplyDelete