Saturday, January 12, 2013

Mysterie Carrousel

Vandaag kwamen we met een aantal quilters bij elkaar die allemaal zijn begonnen aan de mysterie Carrousel in november 2011. In oktober 2012 werd het laatste patroon uitgedeeld en nu waren er dus een aantal tops te zien...
Half in elkaar van Bianca

Pastels van Sandra, met een prachtige bloemenrand

 Met uitleg
 Stralend in rood en oranje van Jetty
Deze van Anne-Marie is ook mooi strak. Wel of geen applicaties er nog op?

Detail van Riekie's quilt...hier wordt al ijverig gequilt

Marina weet nog niet waar de punten komen

Luus heeft een witte ondergrond met confetti


Een detail van de quilt van Ans

Ik moest even nadenken van wie deze is...maar deze is van Riet

En tenslotte kwam Willeke met een mooi werkstuk uit de tas...
 
Voor iedereen die hem nog niet af heeft...was dit een mooi moment van inspiratie!
Aan de slag dus met z'n allen.
 
Veel quiltplezier,
Françoise

7 comments:

  1. Ohhh helemaal mooi. Als ik een quilt toch eens zo mooi af kreeg....

    groetjes

    Wietske

    ReplyDelete
  2. Mooi, mooi, mooi!!
    Hopenlijk wordt mijn Sweet Heart Mistery ook zo mooi.

    ReplyDelete
  3. Schitterend zijn ze allemaal! Helaas kon ik vandaag niet naar Vught komen vanwege andere verplichtingen, maar ik heb echt wat gemist zie ik wel. Want in het echt zijn ze natuurlijk allemaal nog mooier. Zo leuk om te zien dat elke quilt weer anders is. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel quilts nog de applicatie krijgen. Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  4. Ik vind het jammer dat ik door die snert verkoudheid niet kon komen. Wat een mooie quilts zijn dat geworden. Als ik dat zie krijg ik zin om ook de grote carrousel te gaan maken.... Het kleintje wacht nog steeds geduldig op het doorquilten....
    Rose-Anne

    ReplyDelete
  5. Echt prachtig zijn ze weer geworden! Die van mij wacht (nog steeds) op die laatste twee randjes...... Volgens mij moet ik nu toch echt.......

    ReplyDelete
  6. Wat een ijverige dames allemaal!
    Deze mysterie was behoorlijk arbeidsintensief met al die kleine stukjes...
    Ik vind ze allemaal prachtig.
    Iedereen heeft er zijn eigen quilt van gemaakt. Tja zo'n mysterie is spannend maar geeft uiteindelijk altijd een fantastisch resultaat!

    Groet Mandy

    ReplyDelete