Thursday, January 17, 2013

Holiday issue homespun

Als je naar buiten kijkt of gisteren in het zonnetje door de sneeuw liep, dan kun je wat vakantiegevoelens krijgen.
Bij mij komen dan herinneringen aan de wintersport boven...lunchen op de berg in de zon: grote borden friet met ketchup, een groot glas Cola en als toetje yoghurt met vruchten. Aan het einde van de dag chocola...steeds een andere smaak Milka-reep werd in de supermarkt gehaald. Verbrandde wangen, vermoeide benen. Veel gezelligheid en sportiviteit.
De nieuwe Homespun gaat niet over wintersport, maar wel over de vakantie. Een picknick-kleed, een leuke tas...en dat alles in frisse zomerse kleuren.
Dromen over de zomervakantie kan natuurlijk ook leuk zijn: lekker met blote voeten in het zand.
In de tuin quilten: naaimachine op de tuin tafel en genieten van het groen en de bloemen.
 
Wat een tijdschrift al niet teweeg brengt!
Veel quiltplezier,
 
Françoise
 

2 comments:

  1. Nou die zon lokt mij wel hoor...Ik hoop mijn 16 vierkantjes aan het zwembad te gaan maken. Ik zal je er wel een foto van sturen dan, oké?
    groetjes

    Wietske

    ReplyDelete
  2. Oh, altijd zo gezellig weg te dromen bij alle mooie dingen die je in de tijdschriften ziet

    ReplyDelete