Saturday, January 19, 2013

Back on track

Vandaag hadden we een eerste quiltbijeenkomst, die ik heb georganiseerd zodat er weer een stap wordt gezet in het quilten van een quilt. Want wat blijft het daar toch vaak steken. Top af, gesandwiched en wel en dan roepen nieuwe patronen en stoffen om aandacht.
En aangezien dat zo heel erg leuk is...blijft de top in de kast liggen of zo als mijn quilt: een jaar in de buurt van de standaard liggen.
 
Nu was deze dag niet alleen nuttig voor mijn cursisten, maar ook voor mij. Er is weer een stukje gedaan. Omdat 3 dames nu ook met deze quilt aan de slag zijn, heb ik mijn quiltschema  weer op mijn blog gezet (kijk maar boven bij de pagina-tabs)...
Misschien kunnen we een wedstrijd houden?
Ik ga snel weer aan de slag...
 
Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment