Thursday, January 10, 2013

Als een tierelier...

Wat een grijze dagen...gelukkig zagen we vandaag ook af en toe wat zon. Alleen felgekleurde lapjes in je leven is toch niet genoeg. 
Foto's binnen maken geeft dus zo'n donker beeld...ook nu toch weer vroeger grijs en dus donker. Maar het heerlijke nieuws is dat de naaimachines weer als een tierelier naaien. Alles loopt weer soepel en gesmeerd. Wat een onderhoudsbeurt toch kan doen...
Gisteren in de stromende regen reed ik naar Rijkers in Veghel met twee machines en wat naaiwerk.
Ik ben daar heerlijk gaan zitten en machine voor machine kreeg een beurt. Het was reuze gezellig en zoals altijd is het daar druk.
Maar hun vakkennis en service zijn dan ook groots.
Mensen komen echt van heinde en verre...dan is mijn 30 minuten rijden maar weinig vergeleken met 3 of zelfs 5 uur...Dat zegt wel iets over de kwaliteit...
Ik heb stiekem weer van alles geleerd door te luisteren...
Aan het einde van de middag was het bijna droog en ik zit nu weer met genoegen achter de machine.
Nu kan er ook weer machinaal gequilt worden.
Welke eens eerst?
 
Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. Heerlijk he zo'n machine die net een beurt heeft gehad, ben benieuwd wat er gequilt gaat worden...
    We zien het vast wel langskomen!
    Groetjes
    Marina Fluit

    ReplyDelete
  2. Hoor ook altijd goede berichten over Rijkers in Veghel. Mijn machine is zo ondertussen ook weer aan een grondig beurtje toe. Fijn nu kan je weer heerlijk verder met quilten. Maar mischien eerst nog even van het winter zonnetje genieten? Groetjes Annemarie

    ReplyDelete
  3. Ik ben ook een jaarlijkse klant van Rijkers! Spreek altijd van te voren af, lever de machine in, ga Veghel in voor een heerlijke lunch en haal daarna de machine weer op. Vanaf Arnhem neem ik de trein naar Den Bosch en vandaar de bus, dus ik ben ook wel even onderweg, maar het is het dubbel en dwars waard!
    http://quiltaart.blogspot.nl

    ReplyDelete