Thursday, January 31, 2013

achterkant huisjesquilt

De achterkant van de 366 wilde ik ook maken van restanten...Deze Kaffe Fassett stoffen bleven over toen ik besloot om een quilt niet verder te maken...
Huizen van 30 x 30 cm, voor elke maand van het jaar 1.

En toen moesten er nog wat randen omheen, zodat de achterkant nu groot genoeg is.
Ik kan gaan sandwichen en daarna quilten op de machine.
 
Vanavond een biesje van een ander quiltje tegenzomen, dan is deze eindelijk klaar. Hij moet zaterdag hangen, want ik geloof dat ik dat heb beloofd. En het wordt gecontroleerd. Joepie...lang leve dit soort afspraken...dan komt er nog eens wat af.
 
Veel quiltplezier,
Françoise

5 comments:

  1. Inderdaad dat soort deadlines helpen bij mij ook goed!
    Ben benieuwd naar de huisjes als die gequilt is.
    Groetjes
    Marina Fluit

    ReplyDelete
  2. Ik ben onderhand weer heel erg toe aan een retourtje Vught. Begin je behoorlijk te missen. Volgende week hoor komen Suus en ik weer heerlijk langs om bij te kletsen.
    Groetjes
    Wietske

    ReplyDelete
  3. Zo is het maar net!!

    Groet Mandy

    ReplyDelete
  4. helemaal leuk die achterkant! Groetjes en liefs Saskia

    ReplyDelete