Thursday, November 8, 2012

Zwemles

Gisteren was dan eindelijk de eerste zwemles van mister X (zo noemde een vriendin hem laatst in een mailtje, wel een mooie naam eigenlijk).
Niet alleen spannend voor hem, maar ook voor zijn moeder!
Eerder op de middag trok ik de deur achter me dicht....terwijl alle sleutels nog op tafel lagen, nou dat is iets wat me nooit overkomt...
Gelukkig hebben de buren een sleutel, waren helaas niet thuis, maar werken wel in de buurt. Dus dat konden we oplossen....
Bij AH moesten nog even wat plaatjes geruild om het Superdieren boek compleet te maken en toen was het eindelijk tijd.
Deze week mochten de patchwork meisjes nog niet mee, de ouders mochten nog mee naar binnen deze eerste les. Lekker warm zo'n zwembad, kind was heerlijk aan het zwemmen en ik vond dat wel stoer.
 Volgende week volgen we het van achter het raam, dan neem ik een handwerkje mee.
Nu ga ik maar eens mijn bakken aanvullen, nog een huisje naaien en kijken of de pakketdienst er aan komt. Ze beloven een levering vandaag.
 
Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Die eerste zwemles, dat is voor mij al weer zo lang geleden..... Maar herinner me wel die warmte en chloor lucht. Hoop dat mister X plezier heeft en jij ook aan!
    Rose-Anne

    ReplyDelete