Thursday, November 22, 2012

Werkdagje

Hier is de nieuwe Homespun no. 114, met dus ook het tweede deel van dat schattige paddenstoelenhuis...
En verder een paar mooie quilts en borduurwerkjes met cupcakes.
Het is niet voor niets The Food Glorious Food Issue

Voor de juf op school moet ook nog wat worden gemaakt. Een kussen van vilt leek ons wel leuk (Ik denk niet dat ze mijn blog leest, dus ik durf dit wel op te schrijven). Ik heb pakketjes gemaakt voor ouders/kind om thuis te appliqueren. Ik ben benieuwd naar de resultaten.

De sampler voor het boek is ook net af en heb ik even opgehangen in de kamer, past niet helemaal, maar toch leuk. Geen foto van het geheel dus, maar hierbij wel foto's van het quiltwerk.

Blaadjes in de herfst, je ziet nog net een stukje paddenstoel...

Knopjes in het voorjaar...


Sneeuwvlokken in de winter...

En bloemetjes in de zomer...
 
Wat nu?
Ik moet natuurlijk niet in een quiltdip komen....
ik ga maar even een paar huisjes naaien en wat correctiewerk aan mijn zwembadproject doen: een aantal stukjes blijkt niet te passen...al komt er van naaien tijdens de zwemles nog niet veel, want de beginners maken er een hele show van in dat zwembad. Helemaal geen baantjes trekken, maar spelletjes, zonder kruk en bandjes er in springen...ouders zitten vol verwondering te kijken...ik weet niet meer hoe het vroeger was, maar ik zou nu wel op zwemles willen zitten!
 
Veel quiltplezier,
Françoise


1 comment: