Wednesday, November 7, 2012

Wat zal ik doen....

met de achterkant van mijn huisjesquilt?
Eerst dacht ik aan een mooie stof met huisjes...toen werden het ook scraps...
En bij al dat opruimen en verhuizen kwam ik diverse dozen met projecten tegen, die ik nooit ga afmaken.
De stof heb ik er uit gehaald en met een stapel van deze 'restanten' maak ik nu de achterkant van de quilt.
 
Ik heb de huizen vergroot tot 30 x 30 cm...maak er 12 (voor elke maand 1) en zet deze aan de achterkant. Nog wat stof er om heen om de juiste maat te krijgen...
Helemaal leuk.
Nu nog verzinnen welk randje er om de huisjes komt!

Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Wat een leuk idee Françoise!
    Goh, en jij hebt dus ook dozen met projecten die je nooit meer gaat afmaken. Hoe herkenbaar ;-)

    Groetjes, Suzanne

    ReplyDelete
  2. Inderdaad, ik quilt nog geen jaar en kom het al tegen...... Ik dacht echt dat ik altijd alles ging afmaken maar..... och wat maakt het ook uit. Als we maar plezier hebben he?

    groetjes

    Wietske

    ReplyDelete