Sunday, November 25, 2012

Dozen voor the USA

In drie dozen verpakt staan de quilts en alle bijbehorende materialen.
Bijna klaar voor verzending.
Dat verzenden is nog een hele klus als je dit zakelijk en snel wilt doen.
Je krijgt te maken met invoerrechten (zelfs als het geen handel is) en dat ook nog een keer als het terugkomt. Vraag me niet waarom, maar dit is zo.
Wat is de waarde van de quilts? De tijd die we er in hebben gestopt is eigenlijk niet te verzekeren...dus blijft het materiaal over.
Je moet er dus niet aan denken dat het kwijt raakt....
Dat proberen we dan ook maar niet te doen.
We gaan heel veel schietgebedjes doen, kaarsjes opsteken en vragen aan de uitgever om ons direct te berichten als de dozen binnen komen.
Als jullie nou ook nog wat positieve gedachten met de dozen meesturen? Dan komt het vast wel goed.
Het is echt heel raar dat al het werk nu in die dozen zit.
Alleen nog bruin pakpapier te zien, met daaronder dozen, plakband, plastic zakken, nog meer plakband, bubbeltjesplastic, nog meer bubbels...en dan daarin de quilts!
Zucht.
 
Veel quiltplezier,
Françoise
 

6 comments:

  1. Wat een werk en zorgen om het helemaal voor elkaar te krijgen.Ik zal een kaarsje aansteken en duimen dat het goed aankomt en ook weer goed komt.
    Groetjes Lia

    ReplyDelete
  2. Ik wens die dozen een goede reis!! Weer een stapje dichterbij het eindresultaat: dat mooie boek van jullie.
    Groetjes,
    Rose-Anne

    ReplyDelete
  3. mijn duimen maken overuren voor je, lijkt me verschrikkelijk om zulke mooie quilts zo ver op te sturen
    groetjes
    Bernadette

    ReplyDelete
  4. Fijn dat na al dat harde werken alle quilts eindelijk opgestuurd kunnen worden. Weet dat jullie boek bovenaan mijn wensenlijstje staat als het uitkomt!!
    Groetjes van Sandra Scheerman

    ReplyDelete
  5. Kan niet wachten tot jullie boek uitkomt! Al die prachtig ontworpen quilts onderweg naar de uitgever dat is zeker spannend. Groetjes Saskia

    ReplyDelete