Monday, November 19, 2012

Breien maar en weekagenda

De handwerk en quiltdagen in Arnhem waren reuze gezellig, met veel mooie lapjes, borduurpatronen, vilt en ook breikatoen.
Ik ben dus geslaagd voor mijn nieuwe breirol (groen) en een project voor 2013. Hier droom ik over...iets met breien en patchwork...nou ja, dromen zijn altijd leuk.
 
Van verschillende kanten opmerkingen, wensen en vragen gehoord over de quiltbees en lessen in 2013 dus ik ga daar mee aan de slag, zodat we volgend jaar weer veel werk kunnen verzetten op quiltgebied. Dingen afmaken, technieken leren, een stok achter de deur hebben en gezellig bij elkaar komen.
 
Deze week echt de allerlaatste loodjes voor het boek. Volgende week maandag moet het verzonden worden zodat het voor 1 december in Amerika is. Daarna moet er natuurlijk nog wel gecorrigeerd worden etc. maar dan is wel even de druk van deze ketel.
 
Nu mag ik even een paar blogs lezen en dan weer aan de slag.
 
Veel quiltplezier,
Françoise
 
ps. Morgen is er de workshop voor de Rondedans (rozetjes)
Donderdag is het atelier open van 10-17 uur.

3 comments:

  1. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat die mooie kleurtjes katoen erg verslavend werken.... Succes met al je projecten en fijn dat het meeste werk voor je boek er nu op zit. Tot gauw,
    Rose-Anne

    ReplyDelete
  2. Zoooo... in het groen?
    Succes met de laatste loodjes van het boek!!
    Ben benieuwd naar je agenda voor 2013 :)
    Groet Mandy

    ReplyDelete
  3. Staat the 'New York Beauty' en 'hexagonnetjes' ook weer op het lesprogramma?
    Ik zou heel graag komen lessen maar dan liefst overdag.
    Hele mooie fruitige kleurtjes breigaren heb je gekocht.

    ReplyDelete