Tuesday, October 2, 2012

Wildbreien

Zomaar in Vught kom je deze breisels tegen...een tafel met stoel zijn speciaal neergezet, maar ook de prullenbak is verfraaid, heel veel bomen en palen zijn ook lekker warm ingepakt. Ook de hekken om de bouwplaats zijn versierd.


Ik had het al eerder gezien, maar geen goed toestel bij me...nu dus wel, gauw een paar foto's gemaakt gisteren, kind uit school opgehaald en toen gingen we de frisse neus halen in de Efteling.
Ook in de herfst is het daar prachtig en het was tenslotte heerlijk weer hier in het Brabantse...
Een fijne middag gehad en nu druk aan de slag met de mysterie...jeetje ook deze maand was weer te kort, dus het gaat er om spannen of ik de top af krijg voor donderdag....
 
Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Hartstikke leuk dat wilde gebrei! Ik word er iig vrolijk van :)

    ReplyDelete
  2. Dus het wordt echt gedaan... Ik had er al vaak van gehoord maar nog nooit gezien.. zomaar...in het wild.
    Groetjes Roos

    ReplyDelete