Wednesday, October 10, 2012

stof met hartjes....

Er was net een vertegenwoordiger op bezoek van de firma Stof uit Denemarken.
Ze vertegenwoordigen vele merken, maar hebben ook een fijne eigen collectie. Kijk maar eens op hun website .
De collectie die je afgebeeld ziet heet Lovely...hartjes dus...goh ik heb daar iets mee op het moment. dus heb ik een kleine collectie samengesteld en besteld. Dit komt volgende maand binnen.
De vertegenwoordiger had wat resten van de stalen in zijn auto en die kreeg ik...
Ik zit hier helemaal te genieten van de kleurtjes en ga er zeker wat leuks mee doen.
Eerst een dagje aaien...
 
Er was ook nog een doos met stoffen...die ga ik morgen eerst maar eens snijden en ze dan ook op de website zetten, want soms zijn stoffen al het pand uit voordat ik dit heb kunnen doen.
 
Nu een uurtje quilten, want anders komt het niet goed met de quilts voor het boek!
 
Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Ik ben bang dat ik ze morgen even moet zien........

    Wil toch nog een stukje van die gele stof met bruine stipjes kopen. Die is gewoon te leuk.......
    groetjes

    Wietske

    ReplyDelete